Sunday!

Vilken seg dag, kan kanske bero på att vi ställde fram klockan en timme.. gick inte upp förens vid 13:00 tiden, men nu har jag fått fötterna på jorden igen haha. Har spenderat dagen mest i sängen framför facebook, skulle egentligen städa rummet och jag tog tag i det tillslut och började städandet.. men så fick jag SMS från Linda som frågade om jag ville dra med och kolla på bio. Självklart sa jag ja till de, så jag får fortsätta städa imorgon haha. Vi kollade på Fares nya film Farsan, inte lika bra som hans gamla filmer men vi skrattade en del ändå haha. Nej nu kanske jag ska nörda lite TV spel innan jag lägger mig, är trotsallt ledig imorgon också.. hur lyxigt är inte de på en skala!


Peace out!

Kommentarer
Postat av: Bushanna

vilken porrig bild kimsan ;) <3

2010-03-29 @ 18:52:46
Postat av: SVAR

BusHanna: Haha eller hur, raaawr! ;)<3

2010-03-29 @ 20:06:27
URL: http://kimiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0