Backstage nästa... ?

Det blev en föreläsning trots allt, men den va rätt seg om jag ska vara ärlig.
Sen drog jag mig hemåt men det blev en snabb vända på 40 minuter då jag fick ett SMS från Linda där hon sa att jag skulle med till Backstage. Självklart tackar jag inte nej, så snabbt in genom ytterdörren, lite mat och en dusch och så va men tillbaka till stan igen. Nu är jag hos Hanna och vi får helt enkelt se hur kvällen slutar...



Paint alá Linda
Märks att hon går Barn & Fritid haha

Nu får vi se vart kvällen för oss..

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Lila Linda Lus

hahahahaha jag målar fitn!

2010-03-12 @ 04:40:40
Postat av: SVAR

Lilla Linda Lus: Hahahaha alltid Linda ;)

2010-03-12 @ 21:52:48
URL: http://kimiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0