Thursday & Friday

"Nu ser vi vart kvällen för oss.." skrev jag igår innan vi drog ut till Backstage och vilken kväll det blev. Lite för mycket av det goda men jäklar va roligt vi hade. Träffade nytt trevligt folk och allt var bara allmänt bra helt enkelt!

Imorse var däremot mindre trevlig, men det visade sig visst att de inte bara jag som hade fått för mycket av det goda haha. Kändes som man hade blivit påkörd av ett tåg, och den känslan varade fram tills någon gång på eftermiddagen. Skulle möta upp Becka direkt på morgonen för att köa till biljetterna till Lady Gaga's konsert - vi fick biljetterna! (Känns fortfarande overkligt) men det är inte förens nu som jag är sådär äckligt glad över detta, imorse hindrade nog mitt tillstånd mig haha! Sen efter att vi fixat biljetterna och tagit en frukost på Espresso House så bestämde jag, Linda, Annelie & Hanna för att åka upp till Överby, en tröttare och segare tur där borta har jag nog aldrig varit med om tidigare. Men jag lyckades såklart få med mig hem en skjorta i alla fall, från Carlings.. skitsnygg! Sen kom jag hem och fick min efterlängtade dusch...

Fick nyss en känsla att jag ville på utgång ikväll igen (vad har egentligen hänt med mig, har blivit en riktig partyprisse haha) men det är nog ingen bra idé haha. Så jag tar det bara lugnt ikväll och kollar på National treasure som går på 5:an. Sen ska jag sova ut, har bara sovit 4 timmar inatt och den här helgen ska jag ju jobba också.



Peace out!

Kommentarer
Postat av: Bushanna

Bilden på mig o linda var ju rätt söt xD men synd att det inte finns en på oss tre :(

2010-03-13 @ 03:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0