Thank god it's Friday

Tentan är äntligen över...
Satt i 2 timmar och jag kände mig helt slut, sjukt - tyngsta tentan jag varit med om, kändes som jag gick i dimman.. helt fel dimma alltså haha. Efter tentan yrade jag runt på stan bland butikerna och visste inte riktigt vad jag gjorde haha. Men sen fick jag fötterna på jorden och handlade mig ett spel till mitt Xbox - Battlefield, Bad Company 2 (helgen är räddad!!!) sen lite kaffe från E-House som jag tog med till både mig och Hanna. Så nu sitter jag här hos henne och har tryckt i mig lite mat, snackat och så har de bakats bullar såklart, fast Hanna är lite av ett kontrollfreak när de kommer till köket så min insats blev endast att pensla och pärlsockra bullarna innan dom åkte in i ugnen - vilket jag skulle vilja kalla för lyx haha. 

Nu ska vi käka allihopa...
Fatasses som vi är ;)
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0