Trollywood by night

Vilken kväll, maten och vinet på A&O va skitgott.. eller ja varmrätten i alla fall, förrätten var rätt skum.. många olika smaker, men den var okej. Fast betalar man så mycket så tycker jag faktiskt de borde vara ett orgasm-moment i munnen (fan va bitter jag låter, men jag är nöjd med maten i helhet ändå haha). Sen drog jag och Becka vidare och bestämde oss för att hyra film, det blev en skräckis såklart.. The hills have eyes. Vi lyckades även få med oss Nina - så resten av kvällen resulterade i en massa snack, lösgodis och så filmen såklart haha.

Förresten, påväg till Hemmakväll så noterade jag och Becka att de va lite ovanligt mörkt, och helt blåsa är vi inte så vi kom faktiskt på rätt fort att de va Earth Hour, och äntligen va Trollhättan med den här gången och släckte ner. Som ni ser på bilden, eller aa som ni kanske INTE ser på bilden så är detta i alla fall centrum, torget och högskolan på bilden under Earth Hour, riktigt j*vla mörkt va de.. vilket va meningen iof haha, men vi hittade hem till Becka ändå!

Nej nu blir det sängen som gäller, god natt!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0