Ett steg närmare våren

Finns det något skönare än att börja veckan med en ledig dag? Nej trodde inte de heller haha.
Tog en längre sovmorgon och vaknade runt 10:30 tiden, sen höll jag mitt löfte om att dammsuga rummet, så nu kan man äntligen se golvet igen haha! Sen tog jag bussen till stan och mötte upp Becka, vi fikade såklart och sen gick vi runt i olika affärer, mest inredningsbutiker - fasen va sugen man blir på att skaffa eget nu, men har ju skrivit in mig hos Eidar och håller lite utkik på blocket efter privata uthyrare.. så jag är ju ett steg närmare. Men jag tror nog jag avvaktar tills efter sommaren, då man har hunnit spara ihop lite pengar + dom pengar man tjänar ihop under sommaren hehe.

Känns lite långt tills dess men ändå inte, våren är ju i alla fall inte långt ifrån nu och jag kom på idag när jag gick hem att den stora snöhögen som varit ett hinder för mig under hela den här vinterperioden nu är helt borta. Ja ni ser ju själva och kan räkna ut vilken bild som är före och vilken som är efter hahaha.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0