26/5

Dagen har varit bra, mycket bra till och med! Vaknade av ett SMS från Linda som frågade om jag va redo att följa med till Överby, sa att jag bara skulle ta en snabbdusch och en halvtimme senare att jag även hunnit stryka och dra på mig lite kläder, göra iordning frissan och få i mig ett äpple haha. Sen bar de iväg i hennes härliga buss med CCR på högsta volym (Moooooolina) haha så skön. Drog runt lite i affärerna och kikade på vad man kan hänga runt halsen på mina blivande studenter, sen fick jag i mig dagens riktiga frukost på Överby.. såklart när det gäller mig och Linda så blev det ju en Briggen Börgare: L-Y-X haha! Sedan kom Annelie och så blev det några köp till studenterna.

Sedan fick jag skjuts tillbaka till staden där jag skulle möta upp Hanna, det blev en fika på Espresso House.. sedan va jag tvungen att styra mig hemåt och nu sitter jag här och ska plugga. Har fet ångest inför tentan som kommer den 3:e Juni, är arg på mig själv att jag va så korkad att jag planerade in en massa saker nu den här helgen och att jag inte började plugga tidigare så jag inte hade behövt stå här nu. Men det är bara bita i det sura äpplet och börja.. failar jag så har jag ju omtenta i slutet på Augusti, men hur kul är de då? Plugg på Sommaren.. som sagt, FET ÅNGEST!




Peace out!


Kommentarer
Postat av: Linda

Mol i i i i na where you going to? xD

2010-05-26 @ 22:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0