Hemlighetsmakeri

Idag va det minsann redovisning som gällde i skolan, det gick riktigt bra faktiskt även fast de va en seg väntan på vår tur då vi va sista gruppen hehe. Satt ute och luncha idag med Linn då de va klarblå himmel och sjukt varmt, såklart försvann detta då när vi hade redovisat färdigt och slutade för dagen haha. Imorgon så blir det en vanlig skoldag = föreläsning en hel dag haha!

Efter skolan mötte jag upp Nina & Becka och drog till Strandgatan och fikade lite.
Som ni märker på mitt något ordfattiga blogginlägg så känner jag mig helt tom i huvudet haha, vet inte riktigt varför.. borde nog somna i tid ikväll och få sova ut. Men nu måste jag duscha, sen blir det återigen staden för lite hemlighetsmakeri, men jag lovar det är lite stort faktiskt och det pirrar i min mage hahaha!

OP-kompaniet haha!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Ida

jävlar vilken bild :D

2010-05-18 @ 20:09:19
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: Becka

Hahahahaha fyfan som vi ser ut. Jag, Nina och anna ser ut som djävular och du ser ut som vindpojken som undrar vart han hamnat hahaha!

2010-05-18 @ 21:01:54
Postat av: SVAR

Ida - Haha ja du ska bara veta ;)

Becka - Hahahaha eller hur, men jag diggar den! :D

2010-05-18 @ 22:48:16
URL: http://kimiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0