Livin like a rockstar!

Pluggade idag, kom inte särskilt långt men en början.. börjar inse också att de är dags att ta tag i detta på allvar och inte leka runt. Orkar inte faila på tentan för då innebär de att jag får bli Kloster-Kim och spendera hela sommaren framför skolböckerna, inte särskilt porrigt. Fick förfrågan från Linda om utgång idag också mitt i pluggandet, jag sa ja eftersom de kändes rätt, jag menar.. vilken värme de va. Hon kom och hämtade mig vid 7 tiden. Började på Strandgatan där vi mötte Kickie och Hanna, småtjöta och smådrack lite på uteserveringen såklart hehe. Sen så splittrades vi tyvärr, Linda och Annelie (som dök upp lite senare) ville besöka Lipz medens jag drog mig till Backstage med Hanna. Mötte upp lite fler folk där och kvällen blev allmänt lyckad får jag väl säga. Kvällen slutade med nattpromenad längs med bryggan i väntan på att partyfolket från Lippan skulle hitta utgången och det va sjukt härligt, speciellt med tanke på hur varmt de fortfarande var och såklart sällskapet haha.



Dags att lägga sig nu tror jag, imorgon ska vi upp hyfsat tidigt även om de inte är school.
Då blir det nya äventyr!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Annelie

bästa var ju kanelbullen xD hahahhahaha

2010-05-21 @ 18:08:34
Postat av: Ida

ååh jag tycker vi alla ska ses på tisdag eller onsdag och sätta oss ute i solen och glassa på en filt med dricka och gott och prata lite om helgen :D ses ju allt för sällan :S

2010-05-22 @ 17:04:13
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: ninah

ja eller hur, men det tar vi igen vettuuuu... på tor och fre, då jädrar ;)

2010-05-23 @ 19:46:31
URL: http://ninahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0