Saturday night live!

Lördagen, vilken kväll - inflyttningsfest hos Runsten och Jenny, tema: Morgonrock... hahaha!
Så jäkla underbart tema, alla tog det "überseriöst" också vilket va roligt och se.. kanske va de för att dom som hade morgonrock skulle bli bjudna på bål - som senare under kvällen blev berömd, eller ja.. i alla fall melonbitarna som hade sugit upp all alkohol haha! Efter några timmar där styrde vi ner till deras nya granne: Backstage! Där mötte vi upp fler härligt folk, kvällen blev grymt lyckad - förutom en incident med rödvin.. jag säger bara en sak: tur att det va jeans och svarta byxor som vi hade på oss.. annars hade de varit en riktig partypooper!

Kvällen avslutades på MAX (såklart) där det spelades in en film på min mobil, som är lite surrealistiskt.. jag menar det är ju bara en gång i livet man sitter bland folk i morgonrock (jaa alla lämnade den inte hemma hos Runsten och Jenny utan lät den vara på även när vi va ute hahaha) inne på MAX, något bakom flötet och har en lagomt sjuk konversation... eller jag tror åtminstonne de bara är en gång i livet haha. Sen drog vi i alla fall oss hemåt och jag gick helt enkelt och la med med ett leende på läpparna.. tack ska ni alla ha för en lyckad kväll! :)














HAHAHAHA!
C-c-c-c-craaazy!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Nina h

:D på dig själv. haha.. vad gör du i morgon? becka ska ev hit , haka på?

2010-05-17 @ 21:26:45
URL: http://ninahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0