Spend my day with Robin Hood

Vilken dag..
Blev det någon skola? Nej! Hade inte gjort uppgifterna plus att jag vaknade 10 minuter efter sista bussen hade gått, nästa buss skulle inte gå förens vid halv 2 och då va de redan försent. Men jag tog den bussen för att möta upp Linda och Rasmus på stan, åkte med dom och Annelie till Överby där vi käka donken bla. Va tvungen att dra rätt tidigt tillbaka till stan igen eftersom jag skulle möte upp Becka & Anna. Dom överraskade igår på facebook genom att tagga mig i ett inlägg där de stog att vi skulle på bio idag.. inget jag hade fått reda på i förtid men självklart tackade jag ja, så det blev Robin Hood med Russell Crowe - och självklart va den bra.. eller rättare sagt SKITBRA!

Men har lärt mig en sak idag, och de är att Kim + Anna = ingen bra kombination i en biosalong, vi slutar ju aldrig skratta när vi väl kommer igång och den här gången va de 2 tillfällen då jag och Anna fick rejäla skrattanfall.. vid rätt seriösa tillfällen på filmen också haha (men de är tur att vi kan skratta relativt tyst). Sen följde jag med Becka hem en stund tills bussen hem gick, och nu sitter jag här framför datorn.. har lååångledigt så jag behöver inte oroa mig för tiden, älskart haha! Chattar med bland annat Lovisa som skickar musik... musik som är rena öronorg*smen.


Nej nu blir det nog sängen, imorgon är en ny dag fylld med händelser minsann haha.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0