Sunday!

Jag är nöjd med mig själv.. grymt nöjd!
Lyckades slita mig ifrån datorn och la mig ute och pluggade lite, det blåste rätt mycket så det blev inte särskilt långvarigt.. fast jag pluggade inomhus (viktigt att uppmärksamma att JAG HAR PLUGGAT haha). Sen fick jag ett nytt ryck och bestämde mig för att dra ut och springa lite, elljusspåret två gånger, inte för att jag sprang hela vägen då jag inte är någon atlet men jag sprang rätt mycket och de känns i kroppen nu efteråt. Men jädrar vad kass kondition man har, måste ha skrämt iväg varenda älg så som jag flåsade haha, men de är väl alltid så i början.
Lagom till jag kom hem ifrån dagens insats så upptäckte jag molnens version av Dödsstjärnan (Star Wars nörd? JA!) på väg mot mitt hus.. ett åskoväder kom såklart, men den varade i 15 minuter och jag fick bara sommarkänslor från det haha.

Nu knarkar jag min fruktsallad som är gjord på halva Konsums fruktdisk.. men gott är de, snart gräver jag ner mig i kroppens åldrande också (plugg med andra ord) min Söndagskväll låter minst lika underhållande som just ordet Söndagskväll!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0