4 dagar kvar!

Satt med mitt jädra arbete till klockan 3 natten till idag. Upptäckte ju att de visst va lite fler uppgifter än vad jag trodde men de brukar ju bli sista sekundarbeten för min del så varför inte vara lite extra extrem den här gången haha. Jag gjorde klart de och redovisa det idag och de gick bara bra, redovisade om puberteten så jag slapp både mannens och kvinnans könsorgan haha. Slutade tidigt också ungefär 11:30, hörde av mig till Linda som också hade slutat och vi gick snabbt runt på stan och sen skjutsa hon hem mig - tack! När jag kom hem drog jag igång en film (Babel - riktigt bra) och käka sushi som jag hade köpt i stan, helt rätt gjort med tanke på att vädret va piss haha.

Funderar på om jag ska ge mig ut på spåret nu och springa lite, slutar väl säkert med att jag däckar i sängen om en kvart nu när jag sagt de men ändå haha. Vore nog inte helt fel att springa lite och sova tidigare på kvällen istället så jag får mer sömn än 3 timmar som denna natten hehe. Borde även börja packa lite för Stockholmsresan, på Torsdag åker jag ju till Becka och på Fredag morgon så börjar resan på allvar - äntligen haha! Nedräkningen kan börja - 4 dagar kvar!

Vad tycks om min nya profilbild på Facebook haha!?

Peace out!

Kommentarer
Postat av: rebecka

haha, you gotta love that picture!

du ser ut som emil i lönneberga a'la 2010! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0