Hit The Town












Bild: 1.Vårt hotellrum 2.Becka visar våran fantastiska utsikt haha 3.Ghetto-View 4.Hit the town 5.Middag, Becka tog Lasagne och jag valde Ceasarsallad 6.TuggTuggSmaskSmask 7.Stockholm är för vackert 8.Me 9.Becka 10.Coca-Cola & Stomatol skyltarna va ju en självklarhet att ha med på bild haha.

Allt gick superbra, både resan och att hitta till hotellet haha - det tror jag många av er som känner mig och Becka förvånas av haha. Sen efter vi landat i hotellrummet och gjort iordning lite så bestämde vi oss för att gå runt på stan och kika lite.. utan karta. Vårat mål var att hitta Drottninggatan men vi hamnade i Gamla Stan och fick en promenad där - inte för att de är och klaga på då de är så jäkla fint där. Men tillslut hittade vi rätt och började gå runt i butikerna, men vi fick inte med oss något hem den här gången.. misstänker att det kan bero på att vi va/är så sjukt trötta. Har varit en lång dag med lite sömn och brevid mig nu har Becka somnat riktigt djupt haha, tror nog det börjar bli dags för mig också, imorgon börjar ju äventyret på allvar!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0