Yesterday

Reunion med gamla gänget från gymnasiet igår, äntligen lyckades vi samla hela gänget: Jag, Becka, Ida, Åsa, Laki, Shkurta & Irena.. eller ja nästan hela gänget för Shilpoo saknades. Vi va på strandgatan och käkade, tjötade och skrattade. Självklart körde vi en favorit i repris på Strandgatan och startade brand nummer två, varken jag eller Becka va inblandade den här gången utan nu va det Ida & Irenas tur haha. De komiska är att jag och Becka blåste ut dom två första ljusen när vi kom eftersom vi inte ville att det skulle börja brinna igen men sket i det 3:e eftersom ingen skulle sitta vid den sidan av bordet men Irena kom lite senare än oss andra och satte sig såklart där haha.

Obetalbart är ju reaktionen hos Irena, först körde hon en Kim och började blåsa på elden men när hon upptäckte att de inte funkade så börja hon slå på den med sina händer men de hjälpte inte de heller. Så fick hon tag på en del av servetten som inte brann och ställde sig upp och börja vifta med den så de flög glödande servettbitar runt om henne, tillslut slängde hon den på golvet och stampade på den likt en matador, allt som fattades va bara att hon skulle viftat med händerna och skrikit OLÉÉ som avslut på showen. För de va exakt vad de såg ut som, en show.. och som vi skrattade haha! Sen körde hon gypsy-style och checkade så inte hennes 20-lapp hade fattat eld haha. (Det blev ingen skada på varken Strandgatan eller oss, bäst och påpeka de då Strandgatan är Trollhättans bebis haha).

Efter Strandgatan drog vi oss hem till Ida för att kolla på hennes nya lägenhet och jag kan bara säga att jag är avundsjuk as hell, hakan va nere vid marken haha. Dom fönstrena och så högt upp i tak, du har verkligen hittat en bra lägenhet, gör något bra av den nu när du inreder Ida haha. Så fick morbror Kim också träffa Alice - glädje! Missade bussen också men eftersom de är ett så vanligt inslag i den här bloggen så tänker jag inte dra den storyn, jag kan bara säga att jag kom hem tillslut och alla levde lyckliga i sina dagar haha. The End!

Shkurta, Alice & Jag

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Shkurta

roligaste dagen ever sen som efterätt fick vi träffa söta alice och nej vi åt inte upp henne :P

2010-05-06 @ 17:39:15
Postat av: SVAR

Shkurt: Hahahaha :D

2010-05-06 @ 18:12:17
URL: http://kimiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0