...

Hur många gånger ska jag behöva göra jag-är-tillbaka-inlägg?  Känns som de är sjuttiofemte gången gillt som gäller för mig? Stackars er. Därför gör jag ingen flashig entré med rubriker utan bara diskret beklagar mig själv över detta... vilket också är en smått tragisk start. Men vi får se de positiva i de hela, det kan bara bli bättre haha. 
Vad händer i mitt liv just nu? Det gamla vanliga, party var och varannan helg, fika var och varannan minut och lite plugg däremellan. Svaret är ja på frågan om jag är kvar i Trollywood, varför? För staden innehåller lite för många bra människor och jag stortrivs i skolan med världens bästa sjuksköterskestudenter, varför sumpa det? Har ju även kommit in i ett studentflow, plugget flyter framåt och vi befinner oss äntligen i tankebanor som bara riktiga studenter gör.
Exempel på de är bara under föreläsningen idag.
- Jag köpte kurslitteratur och använde rabatten vi fick, tjänade bara 19 spänn!
- Men du, det är ju en öl.. eller ja en halv i alla fall!

Svaret är även ja på frågan om jag bor kvar i det lilla råttr*vhålet till samhälle som heter Sjuntorp...
men det kan vi diskutera en annan dag.
...sjuttiofemte gången gillt, den här gången blir det bra.. riktigt bra!

Uppdatering, tänkte förklara varför jag skulle börja blogga igen.. men kom inte på någon vettig anledning, tills jag snookade igenom bloggen och upptäckte min senaste kommentar på mitt föregående inlägg.

Min anledning blir väl att hålla henne sysselsatt när hon inte har något bättre för sig klockan 5 på morgonen. Tillräckligt vettigt?

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Becka

Hahahaha! Jag tycker det är en jätte bra anledning för precis sånna stunder som nu när jag sitter på jobbet och behöver läsvärd underhållning:p Welcome back !

2011-01-19 @ 01:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0