Igår, idag och imorgon!

Äntligen får man chansen att sätta sig ner och ta det lugnt.
Igår
, trots min lediga dag, var jag tvungen att ta halv 11 bussen för jag skulle klippa mig, jag måste säg att jag blev nöjd. Nu är det riktigt riktigt .. RIKTIGT kort haha fick många komplimanger till och med min lärare stannade mig och bara vräkte ut sig att min frisyr va så snygg och gjorde att jag såg äldre ut. (Neeej jag överdriver inte men däremot skryter jag haha). Sen köpte jag linser.. eller aa, köpte och köpte jag fick dom gratis och jag förstog inte varför men jag ville inte klaga på det.. gratis är ju skitgott. Sen när jag kom hem så var jag tvungen och sätta mig ner och skriva på talet, vilken ångest man hade.
Idag så hade vi våra tal och det gick väl hyfsat bra, jag är skitnöjd med mitt tal i sig men jag vet att kunde gjort bättre när jag väl höll själva talet. Men jag satt inte med pappret upp i nyllet under hela talet så jag hoppas jag inte får för dålig betygt.
Sen så skippade jag historian för att plugga på 150 andra ämnen som jag har uppg. i, men jag lyckades inte gömma mig från läraren som fångade mig och gav mig 26 papper som jag ska del ut till resten av min klass.. eftersom ingen kom till historia lektionen haha.
Sen när vi slutade skolan så var jag tvungen och stanna i skolan fram till 19:00 därför jag tillsammans med Becka skulle ha hand om omvårdnadsdelen på öppet hus som vi hade i skolan idag. Det kom inte så mycket folk utan vi snackade mest folket från andra linjer, men de va kul!

Men nu äntligen kan man komma hem och slappna av.

Just det igår fick jag även reda på att från och med idag så kommer jag inte ha någon mobil därför mitt abonnemang går ut. Jag har skrivit ur mig för jag känner att min plånbok inte ropar av glädje när man får en räkning på typ 700 spänn, ironiskt nog har jag inte behövt använda mobilen på ett tag men idag.. första dagen jag inte har en mobil, ja då blir de helt plötsligt halvt kris för att jag inte hade mobilen. Så alla mina vänner som läser detta och som har mitt mobilnr. de är ingen idé att ringa eller sms:a för de kommer inte komma fram. Får se till att köpa Comviq kompis och låsa upp min mobil.

Men men, imorgon är det Fredag
Klamydia-dagen
Don't ask! Haha

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0