Magnum Temptation

Glömde berätta att igår så skulle jag och morsan hämta pappa på jobbet när vi va i stan. Men vi va klara lite tidigare så vi bestämde oss för att fördriva tiden genom att köpa glass. Så vi valde båda två den nya Magnum Temptation.. när jag kom till kassan så sa han som satt där: 44 kronor tack. 44 SPÄNN SKULLE HAN HA FÖR TVÅ GLASSAR , de innebär ju förfan att en glass kostade 22 kronor! Sen låg glassen i en box också som inte va särskilt stor så jag misstänkte att glassen inte skulle imponera mig, och mycket riktigt där låg en liten sketen glass som till och med kändes för liten för den lilla lilla boxen.
Jag blev faktiskt lite irriterad för då fanns de två alternativ kvar till varför den kostade 22 kronor.
Alternativ 1. Den är så god att man inte vill äta någon annan glass än den i fortsättningen (kraven är höga jag vet)
Alternativ 2. Det händer precis som för personen i reklamen för glassen.



Jag kan säga såhär att smaken var inget sensationellt och jag såg inga människor från 1800-talet, även om den var okej så tycker jag att 22 kronor va lite väl mycket.. jag menar 2 kronor till och man kunde köpte 4 piggelin, som är minst lika stor i storleken.. mycket bättre haha!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0