Strandgatan!

Har varit trött och seg hela dagen, inte så konstigt med tanke på gårdagen haha. Fick SMS från Linda när jag vaknade och hon fråga om vi skulle sola & fika, självklart vill man göra sånt dagen efter. Så vi åkte upp till stan och solade, sen drog till Strandgatan! Men det blev inget långvarigt eftersom vi åkte buss och de är ju Söndag vilket man kan säga är dagen Vässtrafik glömde haha. Nu ska jag nog slå på någon film som jag kan somna framför, imorgon har jag rejäl sovmorgon innan skolan börjar.. perfekt!




Peace out!

Kommentarer
Postat av: Linda

ujujuj sicken bild på dej där kim, å vem har tagit den? ;) bilden på mej kan vi ju gärna sätta en svart ruta över mitt ansikte däremot xD

2010-04-06 @ 12:33:52
Postat av: SVAR

Hahaha nej de är väl ingen fara med den, men du satt ju fan aldrig still så jag hade inte så mycket till alternativ heller haha ;)

2010-04-06 @ 19:52:01
URL: http://kimiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0