Let's celebrate with chinese noodles

Jaaaa! Äntligen så blev jag klar och skickade min skriftliga del från Seminarium 1 som jag missade pga. av sjukdom.  Är riktigt nöjd med arbetet och är glad att jag lyckades skriva ihop de så snabbt, hoppas verkligen läraren blir minst lika nöjd också haha - även om den kom lite sent. Det känns riktigt skönt, som om en propp är utdragen och man inte längre ligger efter, egentligen hade jag bara velat släppa loss och fira med massor med skön musik och träning.

Men de har vi inte tid med, får fira med chinese noodles och med ännu mer plugg inför Fredagens Seminarium
It's the real university life haha.

Fast jag kan inte bara snacka plugg när jag snackar högskolan, då låter de ju som att de är tråkigt.. ehm haha. Så en rolig grej med högskolan nu är att det är snack om en inspark, frågan kom igår om man var intresserad och de såg ut som i alla fall 80% av hela klassen (ca 70 pers) va intresserad, så nu håller vi tummarna haha. Tänk om vi hade haft sånt i gymnasiet, första festen va ju inte förens skolavslutningen i 1:an haha fast de är ju ett av dom roligaste minnena från gymnasietiden.




Peace out!

Kommentarer
Postat av: Ida

hahaha skrattar alltid lika mycket när jag ser bilderna från den dagen. Kommer aldrig glömma den! :D

2010-02-03 @ 16:35:33
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv: med coleslaw? låter skumt som sagt, men är skumma saker brukar ju ibland vara rätt goda ja.. ;-)

2010-02-04 @ 13:55:35
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0