Midsommarhelgen!

Jag vet att jag inte bloggat så friskt men de är ju sommar, och jag har varit lite upptagen. Men mina två läsare (Nina & Becka) har klagat tillräckligt på strandgatan så nu sitter jag här igen med ett nytt inlägg. Kom hem idag från kusten där jag firat midsommar med de bästa av det bästa.. fyfaan va bra det va! Härligt folk, grym partymusik, vin, mat, hav och såklart solen - alla ska ha ett grymt stort tack för den här helgen, ni gjorde den till vad den blev! Nu ligger jag och pressar i solen haha, det blir ju inte mycket sånt den här veckan som kommer då man jobbar alla dagar utom Torsdag, fint när Aftonbladet skriker ut att det kommer bli toppväder den här veckan - hoppas dom lever upp till vad alla säger: att det inte stämmer haha.

Nej nu ska jag fortsätta pressa i solen, kanske klicka hem något trevligt för att fira lönen och ragga midsommarbilder! Skulle bara visa att jag lever och inte gett upp bloggandet haha.

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Lovisa.. såklart <3

Om inte jag är en av dina läsare så kan jag inte förstå vad jag gör inne på denna bloggen? :O

2010-06-27 @ 23:09:48
URL: http://looviiisaa.blogg.se/
Postat av: Nina

haha på tiden kim ;)

2010-06-28 @ 10:09:23
URL: http://ninahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0