Monday

Se där ja, efter flera dagars sommarväder va de tvunget att regna lite. Fast de kanske behövdes, för att kyla ner Trollhättan som kokat den här helgen haha. Vädret passade även in på dom flestas humör: trött och seg, det känns som en söndag helt enkelt men de är ändå redan måndag. Har segat i sängen fram till halv fyra tiden då jag tog bussen tillsammans med Linda upp till stan där vi kikade runt lite i butikerna, kollade om min kamera (som gick sönder under helgen) gick att laga.. de gjorde det också men han i butiken var lagomt munter (men ärlig) och sa att de va lika bra att köpa en ny kamera för de skulle gå på 1500 - 2000 spänn. Kameran funkar i sig men displayen är lite fucked up så jag kan inte se bilderna jag tar eller göra någon manuell inställning, kommer kännas jäkligt 90-tal och behöva ta kameran mot ansiktet och sen få reda på resultatet när jag kommer hem till datorn, men de får gå fram tills löning i sommar hahaha.

Sen drog vi till Hanna och hämta upp henne och styrde sen ner mot Strandgatan, det va ju ett tag sen sist (eller inte, men något sorts rekord borde de ju vara? haha). Där blev det käk och snack om allt som hade hänt på gårdagens bal haha. Nu är jag allmänt seg i huvudet så det blir film och Ben&Jerrys i sängen - härligt!


Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0