Friday

Då vankades det vinkväll hemma hos Nina tillsammans med Becka, lite senare dök även Mikaela och Anna upp. Mycket tjöt på hennes balkong (som tack och lov har tak - med tanke på att de spöregna ett tag). Senare så splittrades vi, så jag, Mikaela och Becka drog in till stora staden. Först skulle vi styrt mot Backstage men det slutade på O'learys istället där vi också träffade Hanna, lite dans och Tequila fick avrunda kvällen haha. Ingen hemfärd blev de heller då jag stannade kvar i stan och sov, en härlig Fredag med andra ord!





Peace out!

Kommentarer
Postat av: ninah

taaaaaaaaaaaaaack kimmsaaaan, jag är väl rätt nöjd jag med hahahha

2010-05-24 @ 00:08:34
URL: http://ninahagstrom.blogg.se/
Postat av: becka

Jag måste få det kortet på oss två!

2010-05-24 @ 07:59:31
Postat av: SVAR

Becka - Jaaa, jag älskar de kortet! :)

2010-05-24 @ 12:41:18
URL: http://kimiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0