Finally Friday!

Tentan är avklarad och jag kan återgå till det normala mer... roliga livet! Ska inte snacka för mycket skola (det är ju fredag kväll och de får vi respektera), men jag kan säga att jag känner mig nöjd men vill inte ta ut något i förskott.. kan ju svarat fel vem vet!?

Det märks att mitt sociala liv återgick till de normala, en sorts kompensation måste det ha varit idag mot dom senaste pluggdagarna där man inte varit lika social. Efter tentan idag:
- En sushilunch med Hanna!
- Åkte snabbt över till Upphärad för att hålla barnvakten Becka sällskap!
- ... och nu bär det av till stan där det blir chillvinpimplarkväll med Nina & Anna!


Gårdagen då man faktiskt kunde plugga utomhus, lite roligare då...

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0