Gillart

Första dagen på min praktikplats och jag älskar det - riktigt bra placering jag har fått, härligt!
Hade redan fått vara med om en del omvårdnadsarbete som både undersköterskan och sjuksköterskan gör, riktigt roligt med praktik den här gången när man får ta tag och göra lite saker. Slutade på förmiddagen och åkte in till stan för att träffa Becka, det blev lunch och sen mötte vi även upp Anna och tog en kaffe.
Dagens bästa nyhet idag va ju utan tvekan när jag hörde av mig till Hanna efter jag hade slutat där hon berätta att hon fått körkort.. ÄNTLIGEN, så jäkla glad för din skull! :)

Nej nu ska jag pälsa på mig och dra ut för att möta folket, den nyblivna chaffisen ska ju få bekänna färg nu när hon har körkortet i hand såklart haha!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0