It's saturday baby!

Dagens to do-lista: Dammsuga rummet, få i sig den halvtorra frukosten, finna motivation till att plugga... Zzz!
...och så börjas dagen med kallt kaffe, brr.. varför måste gud pissa mig i ansiktet (förlåt för uttrycket men det är så det känns) just idag, DET ÄR JU EN LÖRDAG!?
Mycket mer händer inte idag, eller rättare sagt får inte hända idag eftersom jag verkligen måste plugga, blää.. inte roligt att heta Kim. Nej nu ska jag hinka i mig de kalla kaffet och smått drömma mig vidare en vecka framåt där jag ser mig själv lyckats bra på omtentan, har fått reda på att jag ska gå på visning på en lägenhet i en av Trollhättans coolaste byggnader (vattentornet) och där Manchesterresan som bokades nu i veckan bara kommer allt närmare och närmare.. precis som min 20års idag!

Jisses, fick nyss motivation när jag skrev de där sista... bara en veckas plågande med pluggandet och sen är de över, NU JÄÄÄVLAR!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0