Partyweekend!

Dagens alarmtid: 10:20 - vakna, somna om.. 11:20 - vakna, somna om.. 12:någonting - vakna!
Antar att min kropp behövde sova efter den här helgen där sömn inte varit något som stått på schemat, i fredags efter praktiken åkte jag direkt till Becka. Hade ett stopp på systemet först där jag handlade för första gången, läskig känsla de där.. spänd när man ska gå till kassan men jag hade mitt leg redo och hon bara log haha. Sen när jag kom hem till Becka med min packning som jag hade fått order om att ta med så fick jag ögonbindel och hörlurar så jag varken hörde eller såg. Kanske måste meddela också att jag fyllde 20 för en vecka sen, och skulle firas, det handlar inte om mobbing utan om överraskning haha. Sen efter 1½ timme kanske så fick jag ta av mig det och stog helt plötsligt i ett hotellrum i göteborg. Riktigt najs, drog först ut på stan lite och sen blev det middag på hotellet. Efter det gjorde vi oss iordning och så va det party som va på gång. Vilken kväll säger jag bara haha, mötte flera C-kändisar (bloggare, deltagare i paradise hotell och kungarna av tylösand).. vilket folk. En riktigt rolig kväll och dagen efter avslutades resan med en riktig hotellfrukost!

När jag väl kom hem så hann jag knappt plocka fram nya kläder och duscha förens jag skulle iväg på nästa firande. Åkte hem till Hanna där flera vänner hade samlats, till och med fint folk ända från Halmstad. Där vi käkade den godaste chokladkakan, och drack lite innan vi drog till O'learys där middag och dricka väntade. Även denna kvällen blev riktigt lyckad och roligast va nog när dansgolvet drog igång.
Vill bara tacka ALLA som varit en del av den här helgen som gått, för den här helgen betyder mer än bara 20årsfirande för mig! Tack!

Pics. från helgen!



Peace out!

Kommentarer
Postat av: you'll know who

OMG! okej bild nr ett ser jag ut att väga 200 kg men kvällen var toppen!! :-D dock jag har fortfarande ont i foten efter att ha vrickat den på dansgolvet och jag saknar min jacka lite ;)

2010-10-25 @ 21:33:50
Postat av: SISTAH FROM AN OTHA MISTAAAAH

Börja blogga igen FFS!!

2010-12-22 @ 04:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0