Sunday, ohh sunday!

11 timmars sömn natten till idag och ett par sönderdansade skor är väl två bevis på att Lördagskvällen blev mer än lyckad. Började med att jag och Becka skulle käka på A&O innan deras sommarmeny byttes ut, på våra tallrikar serverades Sikrom från Vänern & Lammracks. Lagomt mätta och lulliga efter allt vin vi fick till maten gick vi hem till Becka där hennes pojkvän hade över lite folk. Efter ännu mer dricka bestämde vi oss för att haka på en del av gänget ut till Butlers och det resulterade i en jäkligt lyckad kväll - tack!

Idag har jag suttit lite halvt seg med plugget, har gått jäkligt trögt idag.. finns ingenting i litteraturen som kan backa upp det jag skriver om vilket är en risk med tanke på lärarnas förkärlek till citat och anteckningar utifrån litteraturen, detta är så jäkla typiskt.. speciellt när man arbetar i en ny basgrupp också!
(Kims första insatts i gruppen: NOTHING!)
Ska nog ta mitt allmänt dåliga humör och sova nu..


Trevligt att vara tillbaka i bloggvärlden förressten hahaha!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Becka

Det var så kul igår!! Vi måste göra om det!! :D BTW som du märker är jag fortfarande en trogen bloggläsare trots ditt "lilla" uppehåll haha

2010-09-13 @ 03:26:52
Postat av: Lovisa Andersson

Asså.. Beckas pojkvän är ju lite lustig ju!

2010-09-13 @ 20:37:33
URL: http://looviiisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0