Barba-klumpig!

Fick dra hem tidigt idag från praktiken eftersom det inte hände så mycket, vissa dagar är det så och man kan ju inte direkt skylla på någon! Positivt att sjuntorp är ett friskt samhälle haha! När jag drog hem vet jag inte exakt vad som hände men jag blev extremt seg och trött. Det blev en powernap i en timme och nu har jag hunnit städa och plocka iordning rummet. Tanken är att jag även ska träna idag, hittade ett träningsprogram i Café tidningen där man kunde göra olika övningar med en pilatesboll. Någon gång får man börja om man ska få någon hyfsad kropp till sommaren, men bara att hålla balansen på den bollen krävs ju en atlet i sig, känner mig som barba-klumpig när jag sätter mig på den men den här gången ska de fan gå. Ironiskt nog när jag peppat mig smått mentalt så kommer bror in och frågar: "Kim, vi ska beställa pizza idag, vad ska du ha?".
Är det ödet som inte riktigt är på min sida eller vad?
Peace out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0