The Circus is back in town!

25 års middag med släkten igår, alltid lika härligt! Kom hem hyfsat tidigt och spenderade resten av kvällen framför TVn, en lugn lördag med andra ord. Missade melodifestivalen vilket jag direkt inte är så ledsen över, fast ändå så måste man följa det. Jag hatar nog egentligen inte melodifestivalen utan snarare cirkusen runt omkring. Jag menar av de rubrikerna man kan se idag låter det som att de va mer eller mindre rena Egypten uppe i Luleå.  Jag vet inte hur många saker aftonbladet lyckades hitta för att mer eller mindre kalla det för en katastrof, en massa missar hit och dit, bilder på Marie Serneholt som såg ut som en chockad uggla, låtarna va kassa (surprise?), någon kom sist och va tydligen helt förstörd (men någon måste väl ändå komma sist?) och tydligen passade inte heller artisternas kläder modereporterns smak. 
Nej, jag tror nog jag ska följa melodifestivalen (vågar inte säga något annat eftersom vi ska ha vinkväll och kolla på det nästa lördag), men jag tänker inte följa aftonbladet! Då kanske det är lite mer.. underhållande? Utgår jag från Åsas lulliga sms där hon uppdaterade mig pm melodifestivalen så kanske de inte va helt fel. Fast jag fick ju iof. bara reda på att Dannys muskler inte va helt äckliga att kolla på och att någon artist hade en tatuering som jag funderar på att skaffa på sin underarm. Jag tror nog trotsallt jag får ta en titt och döma själv, reprisen är ju någon gång ikväll!
Förövrigt kommer den här dagen vara seg, söndags seg.. går bara och väntar på att det ska bli kväll så Wallander och Solsidan ska komma, svennebanan *klock klock* svennebanan *klock klock*.

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Åsa

hahahahahahaha mitt framtida yrke är kommentator till detta spektakulära!! Hitta något positivt i allt vettu! :P hahahaha

2011-02-06 @ 23:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0