Trevlig helg!

Gårdagen va helt perfekt! Vinpimplarkväll med Ida, Åsa och Becka framför melodifestivalen, fast vi kollade inte så mycket på de.. det blev mest tjat istället haha. De enda vi hann kommentera om melodifestivalen va väl att Brolle helt plötsligt uttalas BrOlle, och han själv ville detta? Märkligt haha... Kvällen slutade i alla fall med att jag och Becka fyllekäka och drog hem till Becka medens Åsa och Ida drog på utgång istället! Men måste bara säga tack, hade riktigt roligt! 
Idag vakna man utan baksmälla och drog på födelsedagsfika hos mormor och morfar! Har även snickrat ihop lite saker med hammare, spik och Karlssons klister och nu sett klart solsidan! Detta är mycket godtagbara ursäkter att inte plugga ehm... haha! Nu är det dags att göra sig iordning för morgondagen.. då blir det sitta i skolan och köra all in med pluggandet, JAG LOVAR

Kvällens enda bild... Borde nog ta och fixa min kamera så vi kan få lite bilder på annat än bara mig haha!

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Guess who

snygging där!

2011-02-14 @ 01:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0