Gillet och den talande magen!

Sovmorgon, ja tack!
Drog till stan vid 12 för att just luncha tillsammans med Å.B.I, det blev Gillet för första gången! Våfflorna lockade för töserna medens jag valde bakpotatis med skagenröra - mumma! Sedan drog jag till biblioteket och pluggade med sällskap av Åsa. Vet inte riktigt om de va kaffet, tuggummina, gårdagens indiska mat eller om de va något annat som gjorde det? Men min mage började prata, och de är väl ingen fara men i BIBLIOTEKET? Det är mer liv på en kyrkogård än där och självklart börja den prata, eller nej.. inte bara prata utan PRATA HÖGT OCKSÅ!! Den brukar inte prata heller utan de är ju så jäkla typiskt att den gör de just där! Förnedringingen blev för stor så jag åkte hem tidigare, ja ni läste förnedring.. trots att de inte satt särskilt mycket folk runtomkring så kändes de ungefär såhär:
Fyfan, kan man plugga när de är såhär? NEJ!
Fortsätter pluggandet nu, i sängen, framför tvn, med en talande mage.

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Becka

HAHAHA !

2011-02-15 @ 23:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0