Filmkväll!

Avslutade förra inlägget med att säga att jag skulle göra nyttiga saker, så jag tänkte använda morsans pilatesboll för att träna magen. Har hört att den ska vara effektiv men allvarligt talat, pilatesboll är nog de enda redskapet i världen som kan få vilken människa som helst att känna sig som en flodhäst. Det va ett under att jag inte slog i huvudet i någonting så som jag for runt, men tillslut lyckades jag faktiskt.. men får nog fortsätta imorgon istället.
Blev bio idag, Little Fockers, låg humor men den va helt okej hehe. Efter filmen gick vi vidare hem till Becka där det blev ännu mer film, först Black Swan och sen 127 Hours. Måste bara säga att jag verkligen rekommenderar Black Swan, det va längesen jag såg en sån bra film och längesen jag såg skådespeleri som tydligt är i världsklass.. Natalie Portman är briljant. Nu kände jag mig lite för mycket som Ronny (filmkritiker).
En riktig härlig fredag med andra ord, skönt att göra något nyktert för en gångs skull och det är ju rätt årstid för filmkvällar.. mer sånt tack! Nu ska jag käka upp tacosen och sen blir det sängen, känns som bara helgen börjat, skönt!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0