Friday oh lovely friday!

Kom hem igår kväll vid 23:30 tiden efter en lååång översocial-dag. 
Började dagen med praktiska övningar i skolan, KAD-insättning och hur man får på sig sterila handskar på bästa sätt + diskussion om basal hygien rutiner. Slutade vid 11 och min klipptid va inte förens vid 12:15, så jag lyckades få med min klasskamrat till E-house för en fika. Drog till frissan sen som fick till min frisyr riktigt grymt, känns gött färshct. Har ingen bild än men det kommer senare. Efter det drog jag till Nina för en kaffe, men hon skulle jobba så vid 15:30 va jag i skolan igen för att möta upp en annan klasskamrat som jag hade bestämt gå på kårens afterschool pub med. Becka mötte upp oss också och vi tog varsin öl och tjöta, vet inte riktigt om de va för att de va lite folk och att vi va där tidigt men de kändes inte riktigt som min typ av pub. Men får väl prova en annan gång och se. Efter ölen drog jag vidare till Strandgatan där jag mötte upp Hanna, Annelie och Linda och vi stannade där fram tills 23 tiden, massa tjöt och massa skratt.. det är synd att det inte blir allt för ofta men det ska vi ändra på. 2011 kommer bli grymt och Peace & Love blir allt mer frestande till att få ta min festivaloskuld iår haha.

Idag är jag ledig, helgen är igång med andra ord.. känns riktigt jävla najs. Så nu är det kaffe, frukost, en film som gäller. Sen ska jag nog ta tag och göra lite nyttiga saker också men orkar inte lova någonting än haha.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0