Bad karma!?

Lediga onsdagar uppskattas minsann!
Vaknade i lagom tid men lyckades snooza i 2 timmar.. som vanligt! Så jag va inte upp förens klockan 12. Vilket resulterade i att det känns som jag missat hela dagen, i alla fall den delen då solen är uppe. Finbesöket från Norge, Ida, hörde av sig och jag åkte in till stan för att möta upp henne. Blev thaifood med lite folk och sen gled vi runt i Trollywood och tjöta om allt möjligt, finns ju mycket och prata om när man inte träffats på några veckor! Efteråt styrde jag kosan hemmåt och när jag väl kom hem hade de redan hunnit bli kvällen och det har inte hunnit göras särskilt mycket förutom dusch, se lönespecen, och nu sänggång.
Fick högre lön än vad jag hade förväntat mig vilket känns riktigt skönt, då kan jag lägga en del av pengarna på sparkontot utan att oroa mig för att det ska påverka min vardagsekonomi. Tror det beskedet va en kompensation mot den otroligt slöa rakhyveln jag rakade mig med idag, såg ut som en vampyr på mördarturne när jag va klar.. hade nästan varit mindre painful att raka sig med en brödkniv! Fortfarande.. bad karma!?

Sänggång! Började visst lite tidigare i skolan än vad jag trodde haha!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0