Söndag tillsammans med lovelygirl12!

Söndag.. innebär med andra ord att jag inte lyfter ett finger, legat i sängen och streamat serier hela dagen.. ska väl akutplugga inför morgondagen då vi ska renskriva ett arbete! Hur som helst måste jag bara lägga dagens fokus åt en sak, inte att jag streamar serier istället för att laddar ner dom vilket vissa kanske betraktar som en historia att prata om för sig. Utan jag vill lägga fokus på dessa rutor som poppar upp i hörnet på streaming-sidorna, rutor som låtsas komma från MSN med tjejer som alla är 21 och vill "chatta".. jag skrattar lika högt varje gång, jag menar kolla på dom.. vem fan går på det och klickar på dessa rutor? IQ-badboll och desperation har i alla fall hamnat i en helt ny sorgligare nivå...
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0