Nörd nörd nööörd!

Sååå skönt med helg, pluggade lite på morgonen men det blev istället att man gjorde en massa annat som vanligt haha. Bestämde mig för att gå ut och gå med Linda, som vanligt hade vi tusen saker och prata om.. men så gick solen ner och jaa.. vafan hände kan man ju fråga sig för de blev helt plötsligt decembertemperatur och vi skakade som fan när vi gick hem eftersom vi inte hade på oss någon overall vilket tydligen hade behövts haha, de va ju VÅRväder en timme innan!
Sen när jag kom hem så hamnade jag framför datorn igen och nu har jag fått någon sorts energi och har bestämt mig för att plugga. Kan ju behövas nu när man 164 saker att göra.. sitter just nu och skriver ett tal som ska hållas i svenska som nationellt prov. Är det bara jag som får för mig att alla lärare ger massor med uppgifter och prov under samma period? Så blir man alltid sjuk under den perioden och har 150 saker att göra på sin fritid och då menar jag inte bara festande utan även såna saker som tandläkarbesök, kolla synen mm. Såklart får man en sån period innan studenten, hoppas den inte pågår under Maj då man bara ska chilla och vara allmänt hög på att skolan snart är slut, äntligen!
Nää nu får jag lägga ner med mitt tjötande, mitt tal va de!

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0