Comeback för sjuttielfte gången!

Ett tag sen man bloggade, glömde till och med bort min egna bloggadress.. illa haha!
Men de här halvåret har väl inte varit de bästa direkt, under den större delen har jag bara gått hemma, arbetslös och sysslolös. Men nu dom senaste veckorna har jag äntligen fått en hel del jobb och så fick jag den underbara nyheten om att jag kom in på högskolan, så nu blir det en vändning. Men jag måste faktiskt säga att de va nyttigt för mig att gå arbetslös, för de är inte förens då man förstår hur skönt det är med skola och arbete, man uppskattar de så mycket mer :)

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh bloggat igen :D och vad roligt att du kom in men glöm inte bort oss gamla klasskamrater bara ;D går inte att ersätta oss!



Okej kläm in en fika nästa vecka :)

2009-12-17 @ 21:57:10
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: Åsa

hahaha välkommen tillbaka :P

och grattis grattis grattis igen. kan inte sägas för många gånger :P

2009-12-21 @ 11:24:53
URL: http://windfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0