Tisdag!

Sådär då är den här dagen slut, va ju som sagt på mellandagsrean.. hittade Kim något?
Neej inte som va på rean, men jag köpte lite annat:
Ett par beiga chinos
En ljusgrå munktröja
Ett par hängslen haha
Riktigt nöjd ändå, men jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig på nyår, inte bara ett bekymmer för jäntorna haha! Jag kollade även lite på TV apparater men dom är rätt dyra och när det kommer till såna köp så måste jag ha med morsan som kan hjälpa mig välja rätt TV.

Har även lyckats träna lite idag, jag är igång nu! Frågan är bara hur resultatet kommer bli i slutändan.. för efter jag tränade så käkade jag mat och så har jag tryckt i mig en fet skål med popcorn, och är nu akut sugen på chokladpudding - är detta en reaktion min kropp har för att jag börjat träna? (ironisk) haha!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Becka

Kiiim kom hit på nyår pliiiiiiiiiiiiiiiiz

2009-12-29 @ 23:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0