ÄNTLIGEN!

Då var det Måndag igen, och de betyder arbete. Men efter två dagars ledigt va de skönt att börja jobba igen och jag var ovanligt pigg.. kanske för att jag försov mig och sov i 45 min mer än vad jag skulle, de va skönt men de innebar att jag hade cirka 20 min på mig att göra mig iordning - mindre skönt haha. Efter arbetet så åkte vi och hämtade pappa och sen drog vi hem. Där fick jag äntligen hämta ut mina kläder, fast jag ska skicka tillbaka två plagg, första plagget blev jeansen.. för tro de eller ej men jag fick inte på mig dom eller joo.. men dom satt inte direkt bekvämt.. tajt som bare den och de uppskattade inte mitt "downunder" direkt haha. De andra plagget blev den rosa piké tröjan och de va helt enkelt för att rosa inte är min färg. Så de ska jag lämna in imorgon..

En nyhet också till alla dom som försökt ringa och SMS:a min mobil.. jag har idag beställt en ny (det blev den Nokian jag skrev om tidigare) och så har jag även beställt ett comviq kontantkort. Så snart så kan jag ta mig ur de här osociala träsket och vara kontaktbar tjugofyrasju.. nästan i alla fall haha. ÄNTLIGEN! :D

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Becka

JAAA:) Btw jacqueline undrade om vi ville fika tillsammans nästa vecka?

2009-07-08 @ 21:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0