Nokia 5800 XpressMusic

Jaa löning har man fått + att jag inte har någon fungerande mobil = en ny mobil!
Jag har bestämt mig för att spendera lite pengar på en mobil och har idag varit runt på nätet för att hitta någon ny och snygg mobil. Nu har jag nog bestämt mig tror jag och hakar på Ida och Becka med en touchmobil.. den kommer INTE vara samma modell och defenitivt inte samma färg (rosa).
Utan jag funderar på att köpa en Nokia 5800 XpressMusic (blå).



Visst är den snygg?
Meen om ni har något annat att tipsa om så kommentera såklart!

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Ida

gryyyym :D dock skulle du haft en rosa tycker jag hhahah

2009-07-08 @ 22:36:49
URL: http://idaemiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0