Heeelg!

Sådär då va de helg igen, denna gången är jag ledig vilket är riktigt skönt haha. Har legat lite i solen idag.. va ledig i Tisdags också men då va de inte särskilt bra väder vilket är lite av min vanliga tur haha. Igår efter jobbet så åkte jag och träffade Becka, vi skulle egentligen varit fler men vi ringde en efter en och helt plötsligt kunde ingen förutom jag och Becka då. Men vi drog till Strandgatan ändå och käkade och snackade om allt möjligt.. finns så mycket och ta igen när man inte träffas så ofta haha, förhoppningsvis så träffas vi snart igen och den gången hoppas jag även att vi kan vara lite fler haha.
Annars så har de inte hänt särskilt mycket, fick brev om att jag hade paket och hämta på konsum.. när jag gick dit så hade dom inte fått paketet än utan de låg i Göteborg så jag får hämta det på Måndag och om de inte kommit då så sa hon i kassan att jag skulle ringa till posten, och det kan dom räkna med att jag ska göra. Hur lyckas man få en avisering på att paketet har kommit och man är välkommen och hämta det när det egentligen ligger 7 mil härifrån? Sen kan man också fråga sig hur svårt det är att få hit ett paket från Göteborg på mer än 12 timmar när det egentligen tar drygt 1 timme och köra dit? Men vi får se de på den ljusa sidan, dom på posten stressar inte direkt på sitt arbete och det är ju bra.. för dom.

Nu ska jag göra något vettigt, lovar att jag ska vara lite mer effektiv med inlägg här på bloggen haha.

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0