Bio, Någon?

Hallå där.
Har jobbat dag idag och slutade 3.. skönt när de fortfarande är värme haha. Men trött var jag, råkade somna PÅ datorn.. bokstavligen men vaknade av att Lisa skrev till mig på MSN. Ska dra ut och träffa henne senare ikväll men jag ska käka innan, får se om vi korkar upp något haha.
Jaa angående rubriken så har ju jag gått på bio oftare än vad jag brukar göra (Baksmällan, Änglar och Demoner).. och även om de är två gånger så är de två gånger på en vääääldigt lååååååång tid haha. Så nu har jag upptäckt hur roligt de egentligen är och jag är sugen på mer bio.. speciellt eftersom det kommit en "tvåa" av min absoluta favoritfilm Transformers. Så någon.. nästan vem som helst haha, vem vill gå på bio med mig någon dag?



Måste nog duscha innan jag drar och möter Lisa.. lite fräschare efter man jobbat haha!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: jen

haha tranformers är nice som fan.

2009-09-20 @ 17:07:55
URL: http://teapot.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0