Tisdag!

Äntligen hemma, har jobbat kvällen idag och började klockan 14:00. Men jag åkte in till stan tidigare eftersom de inte går några andra bussar, plus att jag hade saker och göra. Så klockan 11 var jag i stan och kollade mina linser och köpte nya.. de är visst inte billigt att ha ett synfel man själv inte valt att ha, lite idiotiskt om ni frågar mig men kvinnor får köpa skydd för sitt JaNiVet så jag ska väl inte klaga. Sen så käkade jag för första gången sushi.. själv, för att fördriva tiden haha och jag måste säga att luncha själv på ett sånt ställe är inte kul så aldrig mer det utan de får bli med min trogna sushivän Becka haha.
Men sen tog jag mig till jobbet och jobbade fram till 22:00.. kom hem och slog på TV:n och fick se att Sverige ledde matchen med 3 - 1 som dom sen vann med. Riktigt skönt.. nu möter vi England på Fredag, gött. Har inte så mycket mer och säga.. faan va min blogg är tråkig men vad ska man göra? Nu när mina besöker börjar stiga också.. neej inte överdrivet mycket men jag har mer besökare nu än vad jag haft i ett antal månader haha.
Nää nu måste jag sova om jag ska lyckas ta mig upp i tid.. börjar klockan 06:45 imorgon!
God Natt

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur jobbar du på fredag ? Jag jobbar till kvart i tre? Kan du fika? Har skrivit i idas blogg men kom på att det är större chans att du ser mitt inlägg här haha!

2009-06-24 @ 16:52:08
Postat av: Becka

jag glömde skriva namn haha

2009-06-24 @ 16:52:35
Postat av: Kim

Men faan jag jobbar kväll :S och varför svarar jag här? FACEBOOK haha!

2009-06-24 @ 18:22:57
Postat av: Becka

:( jaja någon gång nästa vecka vilken dag som helst efter tre förutom på måndag! Haha jag vet inte jag antog att du var inne här mest!

2009-06-24 @ 18:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0