Gårdagen!

Dålig uppdatering jag vet, men jag har faktiskt anledning.. tänker inte ta upp de här på bloggen då blir de bara deprimerande, men jag har varit så förbannad att jag inte ens visste vart jag skulle ta vägen.. och då har man varken tid eller lust att blogga.
MEN.. igår va jag på bio för första gången på väldigt läääänge, jag va där med Becka och såg Änglar & Demoner och jag får säga att den va rätt bra, även om boken är bättre men så är det ju alltid. Sen gick vi till Becka och kollade på Eurovision tills min buss skulle gå och jag kan inte låta bli att fråga men hur tänkte Ryssland när dom valde programledare? Dom är ju så pinsamma och man blir så irriterad på dom, och den där "knappen från helvetet" som dom svenska kommentatorerna uttryckte sig så lämpligt.. aa de blir bara kaos och dom gör sig löjliga. Men värt att fira förutom att Sverige är i final är ju också att programledarna ska bytas och de är väl nästan mer värt att fira de än Sveriges vinst - nä finalen imorgon blir ett måste haha!
Men nu ska jag göra något annat.

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ååh när jag skulle berätta om mamma om ägg-Lena blev jag så arg så hon skrattade konstigt nog för att hon bara va konstig du ser ut när du är arg HAHA!

Aa vi kan göra det på måndag på lunchen om du orkar sitta kvar :)

Party like a rockstar nu i helgen då Kim!

2009-05-16 @ 00:43:02
URL: http://idaemiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0