Hallå där!

Hallå där.
De va ett tag sen jag bloggade sist.. sorry för det.
Det är så jäkla mycket nu man ska göra inför studenten och så har det varit mycket annat så jag har helt nekelt inte hunnit. Men nu är det äntligen Fredag.. fast varje dag är ju som Fredag i stort sett med tanke på att vi inte gör särskilt mycket i skolan. Nästa vecka har vi inga lektioner alls och då försöker vi klämma in lite saker vi ska göra med klassen.. problemet är ju bara att många inte kommer till skolan alls så det blir svårt att planera något men vi får se om det blir av... jag hoppas haha. Vi hade våran sista "seriösa" lektion idag också.. hmm inte långt kvar alls, känns overkligt.

Igår så fixade jag håret föressten så nu är jag blond... eller aa blondare kanske vi ska säga eftersom det va slingor haha. Så när jag fixade håret så missade jag den sista klasstiden och jag misstänkte att det skulle hände något speciellt just då som jag naturligtvis skulle missa... självklart hade jag rätt för läraren hade tydligen bakad en fet tårta.
JAG VILL OCKSÅ HA TÅRTA!
Men efter det så slutade vi så jag mötte upp några från klassen så vi gick och fikade istället.. så jag va nöjd ändå haha.

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0