Måndag

Idag var de inte särskilt mycket skola.. på Engelska lektionen fick vi reda på betygen och jag fick VG i Engelska B och MVG i Svenska B, är så j*vla nöjd haha. Sen hade vi ingen Historia lektion så vi slutade skolan för dagen.. och eftersom vi slutade tidigare bestämde jag, Becka och Ida oss för att åka till Överby. Där sprang vi runt i affärer och de hände inte särskilt mycket mer.. förutom när vi satt och åt. Då fick nämligen Becka syn på Idas pojkvän på nedervåningen och Ida ville få hans uppmärksamhet men ville inte skrika på han så vem ber man göra en sån sak om inte.. Becka haha. Så där skrek Becka på Idas pojkvän för att få hans uppmärksamhet och tillslut började Ida också, samtidigt klängde dom på räcket och de hela såg mer och mer ut som två fjortisar som nyss sett Johan Palm.. typ. Det roligaste var att vi fick allas uppmärksamhet förutom han... men tillslut så blev han tvungen att titta upp och heja på Ida och sen kom han upp. Det hela kanske var något barnsligt.. men riktigt j*vla roligt också för den delen, det är något jag kommer sakna från gymnasiet.. våran sjuka humor och alla gånger vi haft roligt (vilket nästan är varje dag).
Men jag vet någon som kommer tycka det är skönt att vi tar studenten och det är Idas pojkvän.. för då slipper han ju mig och Becka eller piff och puff som alla kallar oss hahaha!

Nää nu är det TV som gäller

Peace out!


Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

klart det funkar med gratismode.se :)

2009-05-26 @ 16:34:18
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0