Svenskt väder när den är som bäst!

Waaaaaaaaaah vilket väder!
Supervarmt och naturligtvis så utnyttjar vi detta genom att dra ut det nödvändigaste man ska ha när man ska sola, nämligen: en filt, en vattenflaska, en bok.. men jag hade inte många sidor kvar så jag läste ut den och drog även ut de senaste numret av Café. Sen låg jag och solade hela dagen så jag blir lite brun till studenten. Men nu har jag stekt klart för idag.. va smart nog och smörjde in mig med sån där solskyddskräm eller vad man nu kallar det (klet som luktar mysko skulle jag kallat de först men kom på hur sjukt de lät haha), klant som jag är så gjorde jag inte de igår vilket slutade med att jag brände mig (kanske därför jag gjorde det idag).
Ikväll så ser de inte ut att hända något speciellt, vill ut på crusingen som är i stan men de blir nog inte så.
Nää nu får jag nog ta och duscha och sen blir det grillat.. shit nu är sommaren verkligen här!

6 dagar kvar!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0