Ute på landet haha!

Vilket väder det är idag, varmt och soligt.. detta gjorde att jag och Lisa bestämde oss för att ta ytterliggare en promenad och den här gången blev de minsann ute på landet haha, gick i typ 2 timmar och nu är jag äntligen hemma. Tog några bilder idag också som jag lägger upp senare ikväll. Men när vi ändå talar om väder så kan jag meddela till dom som läste föregående inlägg att jag vill flytta ovädret från Stockholm till Köpenhamn eftersom mina klasskamrater ska dit istället.. och för att informera så nej det är inte jag som tar fel på huvudstäderna här utan det är dom som velar med vart dom ska haha, men jag är glad att dom tog sig till Köpenhamn eftersom de va de dom planerat innan och bara för dom ska till Köpenhamn gör de mig inte direkt mindre avundsjuk haha.

Nä nu är jag vrålhungrig och ska nog ta och käka pizzan jag värmer i ugnen MUMMS!

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0