Värdelösa inlägg!

Angående förra inlägget så vill jag säga att allt ordnade sig och mitt humör blev bara bättre och bättre under dagen haha! När jag väl lyckades ta mig till skolan så började jag dagen med naturkunskap där vi gick igenom de sista inför provet och så gick vi ut för att studera en bit av skogen.. lite kul faktiskt, speciellt när de va så bra väder. Sen så hade jag sjukvård där vi inte gjorde så mycket mer än att skriva klart dom uppg. vi inte gjort.. jag ville hellre klättra i berg som dom på Idrott B fick göra idag (första gången jag är avundsjuk på folk som har idrott) haha. Men men jag gjorde klart alla uppgifter utom en och sen är jag klar med hela den kursen.. så sköönt, nu börjar man på allvar märka av att skolan snart är slut!

Hahaha vilket värdelöst inlägg de blev, men någon måste skriva såna också!

Nä nu blir de dusch.
Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0